torsdag 1. september 2011

Bike

So now it's down to real business. Tomorrow I set out for the first part of my journey south. I go by ferry directly from Bergen to Hirtshals in Denmark, followed by two days of autobahn, all the way to southern Germany. The weather-forecast is good, so I look forward to the ride, even if Autobahn not is a motor-bikers dream.

Fichtelgebirge at night
I get to Bernstein, where my grandparents live, on Sunday the 4. I'll then have 10 days to buy a car, and get all papers in order. I will leave Germany on the 15. if everything goes as planned.

It's time to go to bed soon, but first I should buy some insurance, I guess.

P.S: as you see, I have started a concept where all my titles will refer to a Pink-Floyd song=)

13 kommentarer:

  1. men først skal eg ved en forsikring?? :P

    SvarSlett
  2. Takk for rettelse. Skulle være kjøpe=)

    SvarSlett
  3. Kven dedikere du "Wish you were here" te då?
    Ole

    SvarSlett
  4. Vi får se på det når den kommer Ole. Kanskje håret mitt. Roger og David skrev den jo til sine tidligere selv, før de ble rike.

    SvarSlett
  5. Vonar du slepp å bruka songen "A new machine".

    SvarSlett
  6. Tenkte jeg skulle bruke den når jeg har skaffa meg en bil. Men "A new machine part 2" kan jeg være foruten. Så skal du heller få "welcome to the machine" i januar..

    SvarSlett
  7. Kjem det til å verta ein "Run like Hell"?

    SvarSlett
  8. "Goodbye cruel world" passer bra når du kjem ut av Syria eller Sudan...

    SvarSlett
  9. Mange gode forslag. Run like Hell passer nok i Syria, og Goodbye Cruel World passer, som du sier Roger for etterpå. Brain Damage håper jeg å unngå.

    SvarSlett